Ofera o experienta de cumparare personalizata, completa, pe toate canalele

Dynamics 365 Business Central (fost Microsoft Dynamics NAV sau Navision)

Provocari

Retailul se transforma in mod constant, existand o nevoie tot mai mare de a reduce costurile si de a spori eficienta operatiunilor.Acest sector evolueaza constant, cumparaturile online au ajuns sa domine obiceiurile de cumparare ale consumatorilor. Pe masura ce clientii devin mai exigenti, exista si o presiune mai mare pentru a le depasi asteptarile privind produsul, serviciul si experienta generala.

Solutia

Dynamics 365 Business Central este conceput pentru a se adapta complexitatii mediului de afaceri si pentru a permite companiilor din retail sa raspunda rapid cerintelor in schimbare ale consumatorilor - toate pentru a obtine un control mai bun si a spori profitabilitatea.Solutia permite distribuitorilor sa se concentreze pe conectarea cu clientii si ofera o experienta de cumparaturi personalizata, completa pe toate canalele.

Cunoaste-ti mai bine afacerea!

Odata cu aparitia comertului electronic si a vanzarilor prin intermediul mai multor canale, retailul a evoluat de la vanzarea de produse in magazin, la cumparatori ce fac achizitii de oriunde se afla. Retailerii trebuie sa se asigure ca toti cei din companie au cele mai recente informatii cu privire la comportamentul de cumparare al clientilor lor pentru a raspunde nevoilor acestora.

Previzionarea cererii
  • Gestionezi prognozarea cererii pe baza articolelor
  • Realizezi estimari zilnice, lunare sau trimestriale ale vanzarilor de produse
Previzionarea vanzarilor
  • Obtii informatii aprofundate despre vanzarile potentiale
  • Ai o imagine clara asupra prognozei de stocuri epuizate
Planificarea aprovizionarii
  • Planifici necesarul de materiale pe baza cererii
  • Automatizezi comenzile de productie si de achizitie
  • Obtii sprijin pentru planificarea necesarului de materiale cu sau fara buckets (MRP)

Solutia de business pune in centrul organizatiei cel mai important activ al tau, clientul, oferindu-ti sansa de a influenta interactiunile dintre datele colectate prin intermediul angajatilor, clienti si produse, transformandu-ti astfel digital afacerea.

Beneficiile solutiei

  • Afli imediat cand un produs nu mai este in stoc si inlocuiesti automat comenzile.
  • Planifici cea mai buna modalitate pentru refacerea stocului si gestionezi toate prețurile dintr-un singur punct.
  • Recunosti oportunitatile de cross-selling, avand perspectiva asupra tendintelor de cumparare individuale.
  • Accesul la toate informatiile asigura luarea de decizii mai rapide, inclusiv obtinrea de sugestii pentru articolele din afara stocului.
  • Principala functionalitate de care aveam nevoie era gestiunea stocurilor, atat pentru depozit, cat si pentru magazine. Solutia ne-a ajutat sa administram mai bine resursele financiare, sistemul de aprovizionare si resursele umane. Se implementeaza rapid si se utilizeaza usor, sustinand dezvoltarea afacerii. Prezenta internationala a XAPT Solutions a ajutat PPT in acoperirea proiectului de implementare in Europa de Est, prin extinderea proiectului din Romania si in Moldova si Bulgaria.
    Ştefan Stancu
    Preturi Pentru Tine - IT Manager
    Descarca studiul de caz

Clientii nostri

Afla mai multe

Contacteaza-ne daca vrei sa afli mai multe detalii.

image/svg+xml Iti vom raspunde in aceeasi zi.
  • in 40 de tari sisteme de lansare
  • 20 ani de experienta Solutii Microsoft Dynamics
  • 40 000 de utilizatori Foloseste solutiile nostre globale

Share

Distribuie pagina prin urmatoarele canale:

Share Trimite pe e-mail

Feedback