Ofera o experienta de cumparare personalizata completa pe toate canalele

Dynamics 365 Business Central (fost Microsoft Dynamics NAV sau Navision)

Provocari

Retailul se transforma in mod constant si exista o nevoie tot mai mare de a reduce costurile si de a spori eficienta operatiunilor.  Acest sector evolueaza in mod continuu, cumparaturile online au ajuns sa domine obiceiurile de cumparare ale consumatorilor.Pe masura ce clientii devin mai exigenti, exista si o presiune suplimentara pentru a depasi asteptarile pe care acestia le au in ceea ce priveste produsul, serviciul si experienta generala.

Solutia

Dynamics 365 Business Central este conceput pentru a se adapta complexitatii mediului de afaceri, permitand companiilor din retail sa raspunda rapid cerintelor in schimbare ale consumatorilor - toate pentru a obtine un control mai bun si a spori profitabilitatea.Solutia permite distribuitorilor sa se concentreze pe conectarea cu clientii si ofera o experienta de cumparaturi personalizata, completa pe toate canalele.

Cunoaste-ti mai bine afacerea!

Odata cu aparitia comertului electronic si a vanzarilor prin intermediul mai multor canale, retailul a evoluat de la vanzarea de produse in magazin, pana la vanzarea de oriunde. Retailerii trebuie sa se asigure ca toti cei din companie au cele mai recente informatii cu privire la comportamentul de cumparare al clientilor lor pentru a raspunde nevoilor acestora.

Reduci nivelul stocului
Afla imediat cand un produs nu mai este in stoc si comanda automat alte produse.
Administrezi centralizat planificarea si preturile
Planifica cea mai buna forma pentru refacerea stocului si gestioneaza toate prețurile dintr-un singur punct.
Satisfactie marita pentru client
Accesul la toate informatiile asigura luarea de decizii mai rapid, inclusiv primirea de sugestii pentru articolele din afara stocului.

Solutia de business pune in centrul organizatiei cel mai important activ al tau, clientul, oferindu-ti sansa de a influenta interactiunile dintre datele colectate prin intermediul angajatilor, clienti si produse, transformandu-ti astfel digital afacerea.

Beneficiile solutiei

    • Automatizezi procesul de la prognoza pana la realizare, utilizand previziunile de vanzari si epuizarile de stocuri asteptate pentru a genera automat planurile de productie si pentru a crea comenzi de achizitie
    • Calculezi si optimizezi capacitatea si resursele de productie pentru a imbunatati planificarea productiei si pentru a raspunde cerintelor clientilor.
    • Optimizezi randamentul cu calcule automate ale capacitatii si de alocare a resurselor pentru a imbunatati planificarea productiei si pentru a raspunde cerintelor clientilor.
    • Micsorezi timpul pentru facturare cu fluxuri de lucru simplificate intre creante si datorii.
    • Conciliezi concomitent conturile pentru a inchide si a raporta rapid si precis informatiile financiare, respectand in acelasi timp regulile.
    • Vizualizezi si accesezi informatiile financiare din companie de la contabilitate, vanzari, achizitii, stocuri la interactiunile cu clientii.
    • Optimizezi nivelul stocurilor beneficiind de functionalitati incorporate de inteligenta artificiala pentru a anticipa cand si ce sa reaprovizionezi.Achizitionezi numai ceea ce ai nevoie prin intermediul actualizarii dinamice a stocului.
    • Gestionezi stocurile din mai multe locatii, cum ar fi: o fabrica, un centru de distributie, un depozit, un showroom, un magazin de vanzare cu amanuntul sau un service auto.
    • Cresti vizibilitatea in lantul tau de aprovizionare si obtii un control mai mare asupra proceselor de achizitie cu fluxuri de lucru automatizate.
    • Grupezi si urmaresti informatii despre angajati si organizezi datele acestora in funcție de diferite tipuri de date, cum ar fi experienta, abilitatile, educatia, cursurile si calitatea de membru in sindicate.
    • Beneficiezi de acces la functionalitati de tip self-service disponibile prin intermediul Power BI.
    • Administrezi cheltuielile angajaților pentru a le urmari si compensa.
  • Beneficiile principale se refera la modulul de promotii, foarte apreciat de catre companiile care isi desfasoara activitatea in retail, functionalitati avansate de administrare a acestui tip de business si de numarul mare de rapoarte specifice activitatii de vanzari. Avantajele imediate sunt legate si de o mai buna fundamentare a deciziilor luate ca urmare a analizei datelor furnizate prin intermediul solutiei.
    Silviu Cirlejan
    BIASICOM - Sales Director
    Descarca studiul de caz

Clientii nostri

Afla mai multe

Contacteaza-ne daca vrei sa afli mai multe detalii.

image/svg+xml Iti vom raspunde in aceeasi zi.
  • in 40 de tari sisteme de lansare
  • 20 ani de experienta Solutii Microsoft Dynamics
  • 40 000 de utilizatori Foloseste solutiile nostre globale

Share

Distribuie pagina prin urmatoarele canale:

Share Trimite pe e-mail

Feedback